vrijdag 3 januari 2014

Weer nieuwe voor banden nodig!

Ik heb door problemen met de Quad van vrouw lief een tijdje niet op mijn eigen Quad gereden (zie mijn andere blog) maar nu ik dat wel weer doe kom ik er achter dat mijn voor banden al aardig zijn versleten.

Dus op zoek naar andere en betere banden. Die heb ik bij http://www.loeffler-quads.de/ gevonden voor een redelijke prijs. In ieder geval goedkoper als in Nederland tot nu toe.

Ik heb nu Maxxis Spearz banden alleen heb ik mij vergist in de banden maat. Ik heb standaard 21 x 7 x 10. Op velgen die ik via Marktplaats had gekocht zaten 22 x 7 x 10 (van een Kymco 250 cc) dus ik ging er vanuit dat die een slag breder zouden zijn maar helaas! de 22 staat voor de hoogte.

Origineel 21 x 7 x 10

Maatje groter 22 x 7 x 10










Dus mijn wiel is nu een centimeter groter! Het past gelukkig prima en ik hoef ook mijn lampen niet af te stellen. En het rijd ook nog eens rustiger. Minder gehobbel.



Banden zijn vervangen bij km stand 20400.

1 opmerking: