vrijdag 3 januari 2014

Anti stront schermen!

Ik rij regelmatig (dagelijks) over een weg waar de koeien van het ene weiland over de weg naar het volgende weiland worden gebracht. En die beesten zijn helaas niet zindelijk!


Dus regelmatig komt de koeien stront door de treeplanken naar boven en dat was ik zat.

 

Als oplossing heb ik bedacht er traanplaat onder te monteren.

 
 

Met als resultaat een treeplank waar de stront onder blijft!

 


Alleen blijkt in de praktijk dat de twee boutjes niet voldoende zijn waardoor de platen gaan trillen en geluid maken. Dit heb ik nu even opgelost met strookjes rubber er tussen te stoppen maar dat worden rvs/rubber beugels. Dit laat ik volgende keer zien als ik het heb gemonteerd.






1 opmerking:

  1. Ik heb ze ook dicht gemaakt hebt de aluminium plaat boven op gedaan en dan de kap er weer op moet je aan de onderkant van je kap wel wat weg zagen

    BeantwoordenVerwijderen