zondag 20 november 2011

Knipperlicht gezeur, alweer!

Weer deden de knipperlichten raar. Is die knipperautomaat nu al weer stuk? Ik wordt er gek van. Bij Japarts nagevraagd wat een nieuwe kost. Meer dan 50 euro was het antwoord. Daar ben ik weer ziek van. Maar wat hadden we ook al weer geleerd; rustig zoeken! Uit de parts pdf het juiste artikelnummer opgezocht en dat op Google ingetikt.

He dat is interessant, is het zelfde als een Grand Dink. Even navragen bij Dila in Purmerend. Ja die kunnen wij leveren meneer, kan ik vanmiddag in huis hebben kost € 25 euro. Hee dat is interessant 50% goedkoper! En gewoon origineel Kymco ook nog!

Dus ik concludeer dat Nimag die de Kymco Quads heeft overgenomen gewoon de prijzen heeft verhoogd. Dit komt bij Creco vandaan die alle andere Kymco's nog heeft.

Maar nu heb ik een nieuwe en origineel maar waarom gaat dat kreng steeds raar doen? Daar ben ik nu achter. Het komt door vocht. En het condoom dat hem waterdicht zou moeten maken is aan de bovenkant niet goed afsluitend. Dus er komt water in. Dit heb ik nu waterdicht gemaakt met een stuk tape. En tot op heden geen problemen meer. Ik hoop het zo te houden .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten