zondag 20 november 2011

Accessiores deel ...

Ik hou er van dat alles zijn plek heeft. En ik had extra schakelaars en een aansluiting voor een CTEK acculader nodig.

 Maar ik wil het netjes dus inbouw schakelaars en CTEK inbouw aansluitinging. Ik heb ook een bloed hekel aan het beschadigen van originele spullen. Maar hoe krijg je dan zo veel troep netjes weggewerkt? Ik heb er heel wat over na gedacht maar ik denk dat ik nu een redelijk nette oplossing heb gevonden. Bij Conrad (www.conrad.nl ) verkopen ze een boel elektro spullen en ook leuke doosjes om het in te bouwen en ook de CTEK inbouw aansluiting.
De schakelaars heb ik bij Mototronic vandaan. Ze zijn water bestand. Was een prutswerk om het in elkaar te krijgen maar het is gelukt. Het doosje heb ik met behulp van zelfklevend klittenband op mijn Quad geplakt (gaat het ook niet stuk en hoef je geen gaten te maken) en de kabels onder mijn buddy weggemoffeld. Voorlopig kan ik uitbreiden. De eerste schakelaar is al in gebruik daar zit mijn telefoonlader achter. Kan ik onderweg mijn telefoon opladen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten