zondag 20 november 2011

Bagage Problemen deel 2


De topkoffer is te klein! Mijn tas past er net in en mijn helm beschadigd. 


 Dus zoeken naar een betaalbare QUAD Koffer. Nieuw niet te betalen zeker niet als het er ook nog degelijk en knap uit moet zien. En veel ook veel te groot.
 Maar gelukkig is er marktplaats en Post.NL.

Na lang zoeken heb ik een koffer gevonden van het merk Kolpin.
  Wel aan de andere kant van Nederland maar goed meneer Post.nl brengt alles thuis.
Keurige koffer en er zaten nieuwe bevestigings beugels bij. Helaas zitten de stangen bij mij iets ander dus gaten boren maar.
 Maar nu heb ik een zee van ruimte en zelfs vrouw lief wil nu boodschappen doen met de Quad.
 Bagage probleem definitief opgelost? Voorlopig in ieder geval wel en dat voor slechts € 70 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten