donderdag 13 februari 2014

Garantie 60 CC

Nou, dat valt weer mee, ik heb contact met Racing-planet gehad en mocht de cilinder terug sturen voor controle. Keer netjes een melding van ontvangst en s'middags een mail met dat ik een nieuwe kon krijgen of een vervangend product mocht kiezen. Ze hebben me een 70 cc van Malossi aangeboden met een flinke korting http://www.racing-planet.de/zylinderkit-malossi-sport-70ccm-fuer-kymco-sym-p-71336-1.html?cPath=26_2417_2419&sessID=9c610401ebecadfac5eb2cc06780d175#.Uvy21fl5OSo .

 BMS heeft daar goede ervaringen mee dus heb ik die gekozen. Hij is onderweg. Alleen ga ik die niet monteren. Ben nu druk met inrijden van de 50cc die ik er weer op heb laten zetten en heb geen zin in weer afstel kosten en inrij kilometers. Buiten dat staat die andere Quad met 60 cc stil dus heb nog werk en kosten genoeg voorlopig.

2 opmerkingen:

  1. Ik had die 70cc ook , en helemaal naar de klote gereden. Nu 60cc er in zitten.
    Oja met 70cc liep tie bij mij 80km per uur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb ook een mxu 50 , ik zoek nog een opgeboord cilindertje en velgen met straatbanden rondom

    BeantwoordenVerwijderen