vrijdag 1 maart 2013

Trekhaak Kymco MXU 50cc

Ik krijg regelmatig aanvragen voor een trekhaak. Ik heb er ondertussen 2 verkocht. De laatste moet ik nog leveren. Omdat het best tijd kost om de materialen bij elkaar te krijgen en dan te bewerken tot het las klaar   is en ik dan weer een vriend moet regelen voor het betere laswerk ben ik nu een serie van 3 aan het maken. Dus 2 op voorraad.

Ik vind het leuk dat andere mijn ontwerp goed vinden en hem graag willen hebben. Ik kan best aardig knutselen en regelen. Maar als je grote hoeveelheden moet maken is dat lastig en tijdrovend. Daarom voor de handig doe-het-zelver heb ik er tekeningen van laten maken.



Helaas kan ik het PDF en de stress analyse niet op het blog zetten. Mocht je die willen moet je mij maar mailen op info@mmqa.nl

1 opmerking:

  1. Mijn broer heeft dezelfde quad en zou er ook graag een trekhaak op willen hebben voor zijn karperviskar, zou u er een kunnen en willen maken tegen vergoeding natuurlijk
    mvg Leo de jong
    bereikbaar via leo71@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen