vrijdag 8 maart 2013

Stadslicht Kymco MXU Quad oplossing

Nou het is gelukt. Ik heb de fittingen uit GB binnen en ze zijn inderdaad precies het zelfde alleen in het zwart.


                                              

                                                   


Even knippen en solderen. Helaas, de originele bekabeling is zo raar dat het geen soldeer wil opnemen. Ik heb er eerst een ader huls op moeten knijpen en daarna kon ik solderen. Afwerken met een krimpkous en klaar is Max. Heb nu de oude als reserve.

http://www.jcrsupplies.co.uk/products/BULB_HOLDERS/501_CAPLESS_T10_WEDGE_BASE_RUBBERISED_PUSH_FIT_BULB_HOLDER__REF_070512.html





2 opmerkingen:

  1. Hey,

    Het kan zijn dat op het koper een laklaag zit tegen corrosie. En dat zorgt er voor dat je tin niet pakt. Ik gebruik (als ik me niet vergis)iet van S-39 om het lak lage te verwijderen.

    Met vriendelijke groet,

    Roland Klok

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=11487
    Ik heb deze lamjes als stads licht genomen.
    Zwarte plastic kapje verwijderen en past perfect.
    Oude eigenaar had fiting uit rubber gehaald dus zocht andere oplosing

    BeantwoordenVerwijderen