donderdag 8 november 2012

Kleine Beurt Kymco MXU Quad 14036km

Helaas het is weer zo ver. Tijd voor een beurt. Hij trekt slechter en valt snel terug tegen de brug op. En de ketting klappert. Die moet ingekort worden.

Dus afspraak gemaakt bij BMS Purmerend en neergezet.

Telefoon! Meneer, uw ketting en tandwielen zijn versleten! Oke, nu al? Is ongeveer 10000 kilometer mee gereden. Dat vind ik tegenvallen. Volgens hun is het normaal. Gelukkig heb ik die op voorraad. Dus die moet ik brengen. Ben nog niet weg of ze bellen weer. Uw schijfrem is ook versleten! Heb ik ook liggen. Heeft u dan ook remblokken? Ja, kom er aan. Heb meteen maar de hele doos met onderdelen mee genomen voor het geval dat.

Verder is weer de snaar vervangen, de rollen en de bougie. Omdat de linker voor en de rechter achterband  meer waren versleten dan de andere 2 is er naar de stand van de wielen gekeken. En zijn die ook gesteld.Ook het luchtfilter element wat ik heb aangeleverd is vervangen.

Al met al weer een flinke ingreep. En dat kost ondanks dat ik bijna alle onderdelen heb aangeleverd een slordige € 293 euro. Maar dan rij ik ook weer als een speer!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten