donderdag 15 december 2011

Credit nota gouden tandwiel

Het is eindelijk gelukt! Na heel veel bellen, mailen en wachten is er dan eindelijk een credit nota en geld! Met dank aan Jarno van Japarts.

Van Mototronix heb ik het idee dat ze zich er niet echt voor ingezet hebben om er voor te zorgen dat ik geld terug kreeg. Het is dat ik er zelf telkens achteraan ben gegaan anders had ik mooi niets gehad! Ronald van Mototronix verweet mij dat ik om hem heen ben gegaan toen ik de bestelling bij Japarts heb gewijzigd in gedeeltelijk vervangende onderdelen in plaats van origineel. Ik moest hem zijn werk laten doen. Als ik dat toen en nu weer had gedaan had ik niet zo snel mijn tandwielen en ketting gehad en ook nog steeds geen poen terug. Als hij toen open was geweest op maandag had ik het ook via hem kunnen doen maar helaas dan zijn ze gesloten. Maar Japarts niet dus daar kon ik wel wat mee regelen zodat ik zo snel mogelijk de onderdelen had en kon rijden. En ik moet zeggen Jarno van Japarts helpt, adviseerd en is de hele week op zondag na bereikbaar, kort om klant vriendelijk.  Voor mij in ieder geval reden genoeg om te proberen om de tussenhandel (Mototronix) zo veel mogelijk te mijden en er om heen te gaan. Kost alleen maar extra tijd en geld!

Maar nu heb ik dan toch mooi € 55,75 terug gekregen. Het loei dure gouden achter tandwiel van € 203,00 wat ik bij de Kymco Quad importeur Nimag had gekocht via Japart is dus nu 203 - 55,75 = € 147,25 geworden. Nog steeds een vermogen voor een achter tandwiel maar wel origineel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten