zaterdag 30 juli 2011

Olie???





Als ik ergens een bloed hekel aan heb zijn het rode lampjes! En wat heb ik op mijn dashboard? Een rood lampje. Maar dat kan niet want ik heb gisteren de olie gecontroleerd. Nog meer eens. Zit toch echt vol. Doorrijden dan maar tot ik thuis ben.

Navragen bij PCS geeft weer irritatie. Nee hebben we niet op voorraad moeten we bestellen gaat zeker 3 weken duren. Ik kan u vertellen dat ik nog zit te wachten op een prijsopgaven en een levertijd.

Ben natuurlijk niet voor 1 gat te vangen! En hou ook niet van lang wachten dus verder informeren. Helaas is BMS geen Kymco dealer en kan daar ook niet bestellen.

Dus dan maar bij Kuipers Quads in Emmen vragen waar dit ding ooit vandaan is gekomen http://www.kuipersquads.nl/ . Wel een wat boerse omgangsvormen maar! Wel direct besteld en binnen 3 dagen geleverd en ik mocht achteraf betalen. Kijk dat is pas service of niet!

Heb het ding gemonteerd en weg weer dat irritante rode lampje! Wel 33,05 euro lichter.

Achteraf bleek ook dat http://www.quad4fun.nl/ ook bij Kymco kan bestellen. Of beter gezegd bij het nieuwe Kymco want het schijnt dat de ATV, de Quads dus zijn overgedragen aan Nimag of zo.




http://www.kymco.nl/



Wilt u meer informatie over Kymco ATV? Dan kunt u contact opnemen met:
B.V. NIMAG
Postbus 77
4130 EB Vianen

Tel: 0347-349749 

Nou, ik ben er weer even klaar mee.

1 opmerking:

  1. Heb zelf ook wat onderdelen nodig heb de inpoteur op gebeld maar helaas niet via hun te krijgen moest naar een dieler :(. Dus Het is een puin zooi. U had ook de kabeltjes er uit kunnen treken geeft hij ook niks meer aan.

    MVG.

    Roland Klok

    BeantwoordenVerwijderen