vrijdag 1 juli 2011

Bagage Problemen

Ik rij elke dag op en neer van Purmerend naar Amsterdam. Dat is ongeveer 25 km en 35 minuten rijden. En dan sleep ik mee, een broodtrommel, warme handschoenen, schoenen om op te lopen want mijn motorlaarzen lopen goed maar zien er niet uit op kantoor, regenbroek, proppenset en slot. Maar waar laat je dat? Ik heb een waterdichte roltas van Hein Gericke http://www.hein-gericke.de/shops/index/view/id/75/ ) En daar past alles in maar echt praktisch??? Er worden  2 snelbinders bij zo een tas geleverd. Maar dat vertrouw ik  niet echt. Dus heb ik bij Hein een bagagenet gehaald. en dat lost het probleem van de snelbinders op. Het vervelende is dat het allemaal tijd kost en ik ben op het werk dus zeker 10 minuten bezig en sleep me ongans. Daarbij heb ik ook het probleem dat ik mijn mobiel niet kwijt kan. Ik werk in een Bajes en daar mag je geen mobieltje mee naar binnen nemen en moet ik hem telkens in een kluis leggen. Na een week was ik het zat en op marktplaats een topkoffer gezocht. Ik wou eigenlijk een ATV koffer maar die waren niet te vinden of extreem duur! Dan maar een motor koffer. Gevonden! Een redelijk grote ook nog. En voor slechts € 20 euro. Alleen de bouten miste die heb ik dus maar weer bij Cees v/d Linden gehaald. Stukkie rubber er tussen zodat het niet beschadigd en minder trilt.





Hiermee is het bagage probleem voorlopig opgelost!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten