zaterdag 7 april 2012

Betaalbare originele onderdelen Kymco MXU 50cc Quad

Enige tijd geleden moest ik mijn tandwielen vervangen en heb toen de hoofdprijs moeten betalen voor het originele achtertandwiel. Ik heb nu een site in Duitsland gevonden en ik vermoed dat ze er daar nog veel meer hebben die originele onderdelen verkoopt en veeeeeeel goekoper. Dit is de Site http://www.racing-planet.de .

Voorbeeld:

Achtertandwiel origineel in NL 203 euro bij Nimag (als je zeurt krijg je 55 euro korting) = 147 euro. Dat zelfde tandwiel kost in Duitsland slechts 65 euro (ex verzenden a 8 euro)
Ze hebben zelfs een imitatie voor slechts 23 euro!!

Gaskabel origineel in NL 65 euro in Duitsland 29,90 (ex verzenden a 8 euro)

De site is makkelijk opgezet vul je merk en type in en je krijgt alle voor jou leverbare onderdelen te zien met prijzen en eventuele levertijd! Wat wil je nog meer! Doe er je voordeel mee.

2 opmerkingen:

  1. Quad-company.de is nog goedkoper en ook betrouwbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kan jij me helpen om mijn mxu sneller te laten rijden
    60cc
    Sproeier 86
    48km/h
    Ik wil 55/60 rijden

    BeantwoordenVerwijderen