zondag 5 februari 2012

Kymco Quad MXU 50cc in de sneeuw!!

Gewoon even leuk door de sneeuw heen scheuren en mooie kiekjes maken. Ik heb een hekel aan sneeuw en kou maar het is niet anders in Nederland. Het hoort er bij.

Ik rij nog steeds naar mijn werk en kan me goed warm houden. Alleen mijn handen blijft lastig. Mijn linker pink en mijn rechter wijsvinger en mijn gas geef duim bevriezen bijna. Ik zit er toch over te denken om elektrische handschoenen te kopen alleen kosten die 179 euro en dat vind ik nog al prijzig. En het vreet 2 amp van je accu en die is al niet groot en sterk!

Afijn vandaag door de sneeuw gescheurd en een paar kiekjes gemaakt. Leuk rondjes spinnen en driften door de bochten. Alleen die fietsers en wandelaars moeten opzouten!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten